lördag 23 december 2006

Resdag

Mina underbara ungar är helt fantastiska när vi är på resande fot. Då är det inget gnäll och alla hjälper till. I morse drog vi iväg med 3 st stora resväskor, två kabinväskor och två st bagar. Alla slet som djur men ingen gnällde. Vi kom till Arlanda. där var fullt med folk och köer på minst tvåhundra meter om inte mer. Tålmodigt väntade vi. Sedan gick och åt på McDonalds. Ylva hämtade oss på Kallax. Det blev helt fullt i bagageutrymmet. Jag fick ha en av bagarna i knät. När vi kom fram till Kalix och mamma och pappa väntade god middag. Sedan har jag ägnat kvällen åt att slå in resterande julklappar. Jag har nog aldrig haft så många julklappar med mig. Nu ska jag bara se till så pojkarna går till sängs så ska jag också sova. En lång dag har nått sitt slut och imorgon är det julafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År!