måndag 18 december 2006

Frost

Igår kom så äntligen de kalla minusgraderna jag har väntat på så länge. Det kanske finns hopp om att vår jord inte är alldeles fördärvad än. Det var riktigt kyligt att gå till jobbet i morse. Kallt och skönt! När någonsin trodde jag att jag skulle få sätta ihop de två orden??? Huvudet känns helt ok idag. Mina arbetskompisars diagnos är att jag förmodligen är tröttare än jag känner mig. Stress kan ju faktiskt spela en ett spratt ibland. Tänkte att jag skulle hunnit ner på stan och julhandlat lite innan den obligatoriska julmiddagen med arbetskamraterna. Istället stannade jag på jobbet och skrattade tillsammans med Hanna inne på hennes kontor. Sedan gick vi iväg och åt på grekiska. Mycket gott! Det visade sig att de hade extra öppet bara för att vi skulle komma. Efteråt var de som ville välkomna till Anna på glögg. Det var trevligt men med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon så tackade jag för mig redan halv nio. Jag har hittat en massa fina stickmönster på länkarna jag fick av Ingalill. Det är bara så svårt att bestämma sig för vad jag ska göra först.

Inga kommentarer: