torsdag 7 december 2006

Deprimerade kaniner

Jag har hittat en helt sjukt underbar bok!!! Den är tecknad och handlar om något så tokigt som deprimerade kaniner. Jag hittade den på Lagerhaus i Stockholm bland en massa andra underbara böcker. Att de sålde pocketböcker visste jag men den här var inbunden. Den fick ligga kvar för jag kunde inte komma på vem som skulle kunna få den av mig i julklapp. Mitt dumma spån, jag hade väl kunnat köpa den så hade jag fått fundera ut det tiden fram till julafton. Annars börjar jag bli klar med julklappsinköpen. Det känns riktigt bra. Tänk om jag faktiskt skulle få hela sista veckan före jul att bara njuta av julen. Få känna att ja, jag hann i tid för en gångs skull.

1 kommentar:

Hanna sa...

Om du nu ändå är nästan klar så va det väl bra att du sparade pengarna som boken kostade, även om den handlade om deprimerade kaniner :)