söndag 11 mars 2007

Utmaning nr 2

Denna har jag fått av Hanna å naturligtvis måste jag anta den:

BOOST-lista

3 saker jag gillar med min personlighet:

  • förtroendeingivande
  • snäll
  • antipedant (bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete)

3 saker jag gillar med mitt utseende:

  • mina ögon
  • mitt hår (som äntligen blev någorlunda långt)
  • min lilla, söta mage :-)

3 saker jag lyckats med och är stolt över:

  • mina fyra underbara barn
  • "skinnet på näsan"
  • kemiingenjörsutbildningen

3 personer jag kan ringa mitt i natten om jag är i knipa:

  • Martin
  • Tarja
  • Mamma

3 personer som sagt ”jag älskar dig” till mig:

  • Martin (som säger det flera gånger varje dag)
  • Abbe (som sa det på den tiden det begav sig)
  • "Jannejägare"(som sa det innan han insåg att han inte gjorde det)

3 saker jag uppskattar hos en medmänniska:

  • ärlighet
  • glädje
  • ödmjukhet

3 vänner du vill träffa snart:

  • Hanna
  • Lotta
  • Helena

3 celebriteter jag uppskattar:

  • Moder Theresa
  • Bill Gates
  • Koffi Annan

3 saker jag ska unna mig själv idag (ikväll):

  • äta kvällsmål
  • gå och lägga mig
  • läsa till jag somnar

3 personer jag utmanar att göra BOOST-listan är:

  • Ingalill
  • Anna
  • Erika

2 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Hej Mona! Hm, ska jag känna mig utmanad eller är det ngn annan Anna du menar? Kram!

Mona sa...

Självklart är det du! Vem annars? :-)
Kram och lycka till!