tisdag 6 mars 2007

Ruffel eller båg?

Jag följde Hannas exempel och gick in på horoskopsidan. Särskilt första meningen tyckte jag var intressant:

Your Birthdate: July 1

You are a natural born leader, even if those leadership talents haven't been developed yet.
You have the power and self confidence to succeed in life, and your power grows daily.
Besides power, you also have a great deal of creativity that enables you to innovate instead of fail.
You are a visionary, seeing the big picture instead of all of the trivial little details.

Your strength: Your supreme genius

Your weakness: Your inappropriate sensitivity

Your power color: Gold

Your power symbol: Star

Your power month: January

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men det är väl bra! Att veta att du är så bra menar jag. Det är bara att föra vidare till ditt cv ;)

Mona sa...

Ja, visst är jag bra! Det kan väl dock infinna sig en viss tveksamhet hos blivande arbetsgivare om min tillförlitlighet om jag för över detta ordagrant till mitt CV. Jag tror minsann jag får översätta det till mer byråkratiskt språk om jag ska bli tagen på allvar :-)