tisdag 20 mars 2007

Att göra ingenting är också att göra någonting

Jag är upptagen med att göra precis ingenting. Fast för att göra intenting är jag ovanligt upptagen. Igår pratade jag massor i telefonen, läste ut "Svinalängorna" och påbörjade och läste ut "Sucka mitt hjärta men brist dock ej". Jag var inte ut på hela dagen för att jag var så upptagen. Ett av telefonsamtalen var från Proffice. Efterlängtat? Ja, verkligen. De hade att meddela att anställningeintervjun i fredags hade gett positivt utslag och jag får jobbet. Jag var i och för sig inte särskilt förvånad men man vet ju aldrig. Det var inte riktigt klart när jag ska börja men det kunde bli så tidigt som i nästa vecka. Det får jag väl reda på så småningom. Idag fortsätter jag och läser. Men jag har bestämt mig för att ta en promenad till sjön också.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis!! Va kul!
Får jag skvallra?!

Anonym sa...

Grattis vännen!
Kram kram

Mona sa...

Klart att ni får skvallra! Det är ju kul skvaller :-)
Kram på er