fredag 23 mars 2007

Företagsekonomi del 2 och det försvunna stövlarna

Idag utnyttnajde jag mina gåvor från ICA Maxi. När jag tog en titt på kvittot efter att ha betalat såg jag att två av de sk gåvorna hade jag fått betala fullt pris för. Jag blev hänvisad till informationsdisken. Där talade man om att det varit problem med att dra av priset för de två varorna. Som plåster på såren för mitt besvär att påpeka det fick jag 25 kr extra förutom de jag skulle få. Tack ICA!

Lite senare när vi kommit hem skulle jag göra i ordning mina kläder som jag ska ha imorgon när vi ska gå på bröllop upptäckte jag att mina stövlar var på vift. Jag ringde Erika för att höra om hon lånat dem. Det hade hon. Jag bad henne komma hit med dem. Hon blev visst lite sur för hon slängde ner dem i brevlådan...

1 kommentar:

Hanna sa...

Man ska alltså kolla sitt kvitto på Ica Maxi. Det visste jag väl iofs, jag har blivit överraskad förr. De verkar ha svårt med sånt rätt ofta...

Mina kära arbetskamrater blev tydligen överraskade också, när jag sa att jag tänkt söka frivilligpaketet.