tisdag 27 mars 2007

Telia digital-TV, del 3

Idag har jag så börjat på mitt nya jobb. Det kändes bra redan från start. Min fadder verkar mån om att jag ska trivas och känna mig välkommen. När jag kom hem fann jag ett brev från Telia i brevlådan. Det var en bekräftelse på digitalTV med vidhängande kontrakt som skulle skrivas under och skickas tillbaka inom 8 arbetsdagar. Det var ett likadant brev som jag fick för en månad sedan innan jag fick min box från samma företag. Det enda som var nytt var PIN-koderna och identitetskoderna. Dessa fick jag ringa till supporten för att få när jag installerade digitalboxen för de som stod i förra brevet stämde inte. Jag ringde Telia och frågade vad som var meningen men de sa att jag kunde strunta i brevet. I mitt stilla sinne börjar jag undra om det företaget har nå'n koll alls?

Inga kommentarer: