lördag 26 maj 2007

Lågbudget som sport

Vilken fruktansvärt pressad tid de senaste dygnen varit! Jag har knappt hunnit med mig själv. Men en stor del handlade ju om mig själv och få mig själv i ordning så det är väl inte riktigt rätt uttryckt. Onsdagkväll började jag inse att det kanske var dags att fixa bord om vi skulle ha någonstans att äta efter diplomeringen. en arbetskompis tipsade om Stadshuskällaren och efter att ha tittat igenom menyn på nätet och överlagt med fästmannen så bokade jag bord. Det var praktiskt att äta där eftersom vi skulle vara i stadshuset och resaurangen ligger i samma hus. Så var det frissatid. På dagen hade jag försökt få tag på hon jag brukar gå hos men hon hade ingen ledig tid, frissa nummer två hade stängt tills vidare och frissa tre hade stängt just den dagen. Jag hade tagit fel på dag när dotter Erika skulle komma hem från Seattle och när jag ringde henne visade det sig att hon var kvar i Seattle men hade missat planet. Mitt i mina förberedelser

Inga kommentarer: