onsdag 31 januari 2007

Tillägg i mitt CV

Idag på mitt jobb ringde en före detta arbetskompis och frågade om det fanns någon/några som kunde tänka sig att hjälpa till med ett utbildningsmaterial som skulle göras främst till folk som kommer utifrån och ska in och göra någon jobb. Det visade sig vara väldigt enkelt. Personen/personerna som skulle hjälpa till skulle helt enkelt arbeta och bli fotograferade samtidigt. Några sa nej på en gång och ville inte alls vara med på bild. Jag har ganska gedigen vana vid att stå framför kameran så det var inga problem för mig att tacka ja till erbjudandet. Eftersom de gärna ville ha två personer med för att kunna visa på samarbete fick Lasse också deltaga. Efteråt var vi ense om att vi gjort oss förtjänta av ett tillägg i våra respektive CV om att vi deltagit som modeller i utbildningsmaterial :-)

3 kommentarer:

Hanna sa...

Så du menar att jag stod öga mot öga med en fotomodell igår kväll.
Guuud va häftigt! ;)

Mona sa...

Ja, visst är det häftigt! Men om du tänker efter så är det inte första gången. Fast jag förstår att det inte är riktigt samma sak att stå öga mot öga med en kvinnlig fotomodell :-) Jag gillar dig ändå ;-) Kram på dig!

Hanna sa...

Haha, nej det är något speciellt med de manliga fotomodellerna. Jag vet inte... men de kvinnliga saknar liksom något. ;)
Inte för att jag är speciellt kräsen...