torsdag 7 juni 2007

Utmaning på en torsdagkväll

Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
Att jag fortfarande har så mycket kvar att upptäcka. När jag var liten trodde jag att jag skulle ha svaret på allt när jag blev stor.

Mitt liv skulle bli lättare om?
Jag vann fem miljoner kronor.

Min hemliga last?
Kan jag väl inte tala om. Då är den ju inte hemlig längre. En välkänd last är att bada bastu.

Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
Mina ögon.

Oanad talang?
Luftgevärsskytte.

Världens viktigaste fråga just nu?
Bekämpningen av fattigdomen.

När drar du en vit lögn?
Jag ljuger helst inte alls då sanningen oftast hinner ifatt en alltför snabbt. Ärlighet varar längst även om den gör ont ibland.

Vilket var ditt första jobb?
Jordgubbsplockerska.

Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
Semester.

Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
Jag är förtroendeingivande. Det är ett privilegium att få delta i så många människors liv som det innebär att äga den förmågan.

Mitt bästa köp?
Mitt hus.

Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
Kaffe eller te. Oftast finns inget fikabröd.

Vad får dig att inte vilja stiga upp ur sängen?
För några timmars sömn på vardagarna och på helgerna ett mysigt tidningsprasslande bredvid mig.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Mina barn

Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
Alla som har lust

Inga kommentarer: