onsdag 21 februari 2007

Inställt party

Det blev inget homeparty ikväll. När det började närma sig droppade folk av. En del var sjuka, andra var trötta, en tredje hade ingen barnvakt. Jaja, det blir party den 15:de mars istället. Malin som skulle hålla i partyt ringde hem till mig ikväll och ville att jag skulle komma med på informationskväll för nya konsulenter på måndag. Hon vill ha med mig i teamet. Hon till och med erbjöd sig att hon skulle lägga ut de pengar som behövs så kunde jag betala tillbaka till henne när jag började tjäna pengar själv. Annars fick jag ett annat erbjudande ikväll från helt annat håll. Det var också försäljningsjobb. Jag skulle via franchising sälja en kolesterolsänkande produkt. Det känns mer tveksamt. Men allt fungerar väl om man tror på det. Det kanske var tur trots allt att det inte blev något party. Jag var så otroligt trött att jag både frös och mådde illa. Jag tog ett bad för att få bukt med frysningen och så fick jag ju även vila en stund. Nu är jag bara sådär lagom trött så jag kan gå och lägga mig utan att tro att jag kommer att kräkas innan jag somnar. Undrar just hur många meningar jag hinner läsa innan jag somnar. Igår somnade jag med boken i ansiktet efter en halv sida.

Inga kommentarer: