måndag 15 juli 2013

Tillbaka på jobbet!

Jag har verkligen varit ledig. Att jag glömmer lösenord och sånt är inge´ konstigt när jag varit ledig ett tag. Att jag inte med säkerhet och självklarhet och per automatik gick till rätt omklädningsrum när jag kom i morse kan bara betyda en sak. Jag har verkligen varit ledig! Så skönt! Så himla skönt! Jag hade gärna haft ett par veckor till men nu är det som det är. Det var i alla fall ok att komma tillbaka.

För att riktigt bekräfta för mig själv att NU börjar en ny tid så tog jag Amanda, min nya cykel, med mig på tåget. Å så cyklade vi hem när arbetsdagen var över. 1 timme och 25 minuter tog det. Jag tror det är någonstans mellan 1,5-2 mil. Lagom motionspass. Konditionen är väl inte på topp riktigt så det finns förbättringspotential :-)

Inga kommentarer: