söndag 14 juli 2013

Det är dags...

...att summera semestern. 5 veckor är tillända. Det gick fort och vi gjorde massor. En liten tillbakablick är på sin plats.
 
 Semestern började med att fira min "lilla" Martins student.
 
 Vi åkte till Kinnekulle på Citroënklubbens sommarfest. Kultur står alltid på programmet och här fick vi tillfälle att se den vackra Guckuskon.
 
 Vi styrde kosan mot Norge och de snöklädda fjälltopparna.
 
 Norge är så gudomligt vackert.
 
 Jag fyllde 50 år...
 
 ...och hade fest i ett helt dygn.
 
 Jag började fundera vad jag vill med min trädgård.
 
 "Örnnästet" där stenarna ska läggas om och blommor placeras i de små skrevorna som finns.
 
Det obligatoriska besöket på Rosendahl trädgård...
 
...där jag köpte en nästan likadan vattenspridare som denna.


Inga kommentarer: