söndag 2 november 2008

Det kändes som...

...lördag när jag jobbade i fredags. Jag kom till och med på mig själv att tänka att det VAR lördag. Det var så tyst och stilla överallt. Inte kom jag hem särskilt tidigt heller som jag hade tänkt. Den städning som jag hade tänkt göra gick om intet. Jag hade ju kunnat göra det idag istället men sov för länge på morgonen för att vara riktigt pigg eller det helt enkelt nattens lanparty i kombination med att fästmannen försökte ha hela täcket för sig själv i natt som är orsak till att jag känner mig trött och seg? Yngsta dottern kom förbi en stund på eftermiddagen. Vi har en konflikt att reda ut som ingen av oss verkar vilja ta tag i. Det knyter sig i magen på mig så fort jag tänker på det, paniken kommer krypande. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra

Inga kommentarer: