fredag 14 december 2007

På G

Min arbetskamrat som ska sluta i gruppen jag jobbar i håller på att städa ur sitt rum. Hon hade hittat en MK-broschyr som jag gett henne. Den tyckte hon att jag kunde få tillbaka för hon skulle ju ändå inte ha något. Det finns en ny upplaga av den broschyren nu så jag tyckte hon kunde slänga den i så fall. Jag nämnde att jag precis varit på make up-kurs och då kom hon på att en mascara kunde väl inte vara så tokigt i alla fall. Sedan spann vi vidare på samma tema och naturligtvis fick hon prova handsetet som jag har stående på mitt rum. Hon blev jätteförtjust. Hon frågade på och jag svarade så gott jag kunde. Efter ett tag hade hon visat intresse för att handla produkter för över 2000 kr. Det slutade med att hon ville boka en klass. Så det kan gå helt utan att man anstränger sig.

Inga kommentarer: