söndag 31 augusti 2014

Göteborg tur och retur!

Jag kom iväg till Göteborg. Allt gick bra till vi kom till Alingsås. Där var en nedriven kontaktledning så där fick vi stå. Det slutade med taxi därifrån till Scandinavium. Vi kom försent. Tänk om SJ hade kunnat ge oss infon att det skulle dröja över en timme att komma vidare redan från början. Då hade vi kunnat ta ett beslut som gjort att vi hade hunnit dit i tid.
Hur som helst så var seminariet fantastiskt! Glitter, glamour, glädje, positiv energi och dörröppnare till drömmar. Jag hade ju bokat ett lite större rum så vi skulle kunna bo fler och därmed få ner rumspriset per person. Vi fick också ett stort rum men det var väl tur att vi inte var mer än tre för den ena sängen var i smalaste laget för att dela med en person man normalt inte delar säng med.
Igår när jag kom hem var jag full av iver att sätta igång och jobba och såg verkligen fram emot det. När jag vaknade i morse kändes det inte alls lika självklart att jag skulle jobba just idag. Det blir lätt lite väl intensivt när man är på sådana här event. Det är kul men medaljens baksida är att när det är över så blir man fruktansvärt trött. Jag fick ägna mig åt att vila istället. Imorgon är det MK-möte så det ordnar sig nog. Det blir en tidig kväll ikväll.

Inga kommentarer: