söndag 3 november 2013

Jag kunde inte...

...motstå den längre. Den senaste veckan har Per Morbergs bok Morberg firar jul funnits i hyllan på ICA och idag handlade jag den som en present till mig själv. Jag hade tänkt önska mig den i julklapp men då är det ju försent att använda den den här julen. Så det fick bli såhär istället. En annan sak jag inte kunde motstå var Madeleines personliga förfrågan om jag inte skulle vara med på Christinas utmaning som jag skrev om i förra inlägget. Sådana chanser växer inte på träd. Jag har mina stöttepelare att luta mig emot inom Mary Kay. Ingen kan säga något annat. En ytterligare sak jag tagit beslut om var den sk Ledarskolan som börjar i januari. Ansökningstiden gick ut i fredags så det var dags att bestämma sig. Allt var klart och förberett, alla uppgifter ifyllda, alla meningar formulerade. Det var bara att trycka på "skicka-knappen" kvar. Jag vill inte göra saker jag inte i alla fall tror mig gå i land med och jag vill inte bestämma mig för något jag inte riktigt tror på att jag ska kunna genomföra. Nu har jag beslutat mig för en hel del den senaste veckan. Det känns som att den närmaste tiden blir hektisk. När ska jag få tid till att handla julklappar?

Inga kommentarer: