söndag 15 september 2013

Idag har jag...

...nyttjat mina medborgerliga rättigheter genom att faktiskt pallra mig iväg till kyrkovalet och lägga min röst. En röst som gör så att jag med gott samvete kan säga att jag gjorde vad jag kunde för att Sverigedemokraterna INTE ska få någon framträdande roll. Jag kan inte göra mer än att lägga min röst på något annat parti och det var precis vad jag gjorde. Om det sedan blir tok i alla fall så har jag i alla fall gjort vad jag kunnat för att det inte skulle bli det.

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle sätta fart på min Mary Kay-verksamhet. Det har jag gjort. Hjulet är igång. Jag känner hur jag blir i det närmaste hög på framgång när jag lyckas med det jag föresatt mig. Är jag verkligen så utsvulten? Det verkar så.

Det är alltså vad jag sysslat med sedan sist. Dessutom har jag hunnit med en trevlig firmafest i Smedjebacken. Avloppet i tvättstugan är löst. Det var en stor frihetskänsla och tillfredställelse när vi var klara och det gick att både spola i kökskranen och tvätta i tvättmaskinen. Jag känner stor tacksamhet till att det fungerar igen.

Inga kommentarer: